Online Training voor Tijdens je Zwangerschap

Doelgericht werken aan een gezond en sterk lichaam tijdens je zwangerschap met Dóttir Online Trainingen!

Train veilig en effectief met structuur!

Ben jij ook aan het zoeken naar een manier om veilig fit te blijven tijdens je zwangerschap?

De kans is groot dat je altijd veel hebt gesport en nu op zoek bent naar een manier om dat verantwoord te blijven doen tijdens je zwangerschap. Je wilt kracht en conditie zoveel mogelijk onderhouden en tegelijkertijd bijdragen aan jouw zwangerschap én de groei van je kindje.

Het is een mooie en bijzondere tijd, maar er veranderd ook een heleboel in je lijf en er komt een heleboel op je af. Er is veel verschillend advies te vinden, maar je ziet soms door de bomen het bos niet meer!

Met het online trainingsprogramma leer je veilig sporten en bewegen en blijf je fit en sterk tijdens jouw zwangerschap.

Een programma dat je volledig op jouw tijd en tempo uit kunt voeren!

Doordat je veilig leert sporten en bewegen, kun je het het zowel naast je eigen sport of als (tijdelijke) vervanging gebruiken.

Het programma is gericht op het onderhouden van kracht en conditie, veilig, het functioneren van de core en bekkenbodem en veilig leren bewegen zodat het sporten bijdraagt aan jouw zwangerschap.

Alle oefeningen hebben een bewegingsfilmpje, zodat je altijd precies weet wat je moet doen, welke oefeningen veilig zijn voor jou en hoe je de oefening kunt aanpassen indien nodig.

Daarnaast krijg je ook nog een extra digitale handleiding, waar ik je van alles over trainen tijdens de zwangerschap en hoe sporten jouw zwangerschap positief kan beïnvloeden. Zodat je precies weet wat je je beter wel en niet kunt doen en veilig zelf aan de slag kunt!

Na afloop van deze training weet jij:

✓ Hoe de functie tussen jouw core- en bekkenbodemspieren werkt.

✓ Hoe je met sport kunt bijdragen aan jouw zwangerschap en zoveel mogelijk klachten kunt voorkomen.

✓ Welke oefeningen je het beste kunt doen, welke je beter kunt laten en hoe je de oefening aanpast.

✓ Hoe jouw houding en postuur van invloed zijn op jouw herstel na de zwangerschap.

✓ Hoe je je fit en sterk kunt voelen met verantwoorde bewegingen!

Meld je nu vóór 29 mei 21:00 aan en je krijgt tijdelijk €100 korting op het weerstandsprogramma. Daarna gaat de prijs definitief omhoog!

Bodyweight Programma

Meld je direct aan

 

€207

Na een investering van €207 krijg je direct de handleiding in je mailbox en kun je meteen aan de slag met inlezen en filmpjes kijken!

Het bodyweight programma is voor de sportieve vrouw die graag meer low impact traint of zonder materiaal.

Het programma is een gebaseerd op oefeningen met lichaamsgewicht en is volledig uit te voeren zonder sportmateriaal. Zo kun je gemakkelijk thuis aan de slag.

Het voordeel van een een goede opbouw en verantwoord sporten is dat je de genezing van een diastase kunt stimuleren, langdurige bekkenklachten kunt leren voorkomen en jouw algemene herstel bevordert.

Zit je (bijna) in het derde trimester van je zwangerschap? En wil je alleen het laatste deel mee pakken? Gebruik dan de kortingscode DottirZwanger50% om je aan te melden voor het 3e trimester programma! Dit programma bestaat uit 8 weken training en je behoudt 12 weken toegang tot het online programma.

 

Weerstands Programma

Meld je direct aan

 

€297

Ben je op zoek naar een uitdagender programma?

Het weerstandsprogramma is voor de sportieve, sterke vrouw. Het is een uitdagend programma gebaseerd op gewichten en weerstandbanden, waarbij je verantwoorde leert sporten. 

Je kunt het programma zowel thuis als in de gym uitvoeren, afhankelijk van de aanwezigheid van materiaal.

Voor dit pogramma maak je gebruik van Kettlebells of Dumbbells, een langere weerstandsband en korte weerstandsbanden (oftwel booty bands). Afhankelijk van je niveau wordt het gewicht bepaald.

Zit je (bijna) in het derde trimester van je zwangerschap? En wil je alleen het laatste deel mee pakken? Gebruik dan de kortingscode DottirZwanger50% om je aan te melden voor het 3e trimester programma!

Meld je nu vóór 29 mei 21:00 aan en je krijgt tijdelijk €100 korting op het weerstandsprogramma. Daarna gaat de prijs definitief omhoog!

Waarom je voor Dóttir Online Training kiest!

1. Volledig programma
2. Betaalbaar
3. Leer veilig bewegen
4. Bekken onderhoud
5. Digitale handleiding

Wie is Renée

Mijn naam is Renée Hijzen, geboren en getogen in Rotterdam. Mijn hele leven heb ik liefde gehad voor sporten en bewegen.

Wat mij echt blij maakt is het helpen van sportieve vrouwen om veilig fit te blijven tijdens de zwangerschap en het verantwoord sporten na de bevalling. Elk lichaam verdient de aandacht om klachten te voorkomen en de tijd om terug te komen in een vorm die voor jou goed voelt.

Jouw Online Trainingsdoelen

– Verbeteren van houding en postuur
– Toename of onderhouden van kracht en spiermassa
– Verterken van connectie tussen bekken- en corespieren
– Verminderen van kans op rug- en bekkenpijn
– Verminderen van ongemakken rondom de veranderingen

De Daily Mobility

De daily mobility staat altijd op de eerste dag van jouw week en duurt 8 tot 16 minuten. Je kunt deze dagelijks uitvoeren én gebruiken als warming up.

De oefeningen uit de daily mobility stimuleren de verbinding tussen jouw core en bekkenbodem en helpen de mobiliteit te onderhouden tijdens de zwangerschap.

De Workouts

Het programma is opgedeeld in vier korte workouts per week (met een éxtra cardio in het eerste programma).

Wanneer je minder tijd en energie hebt, kun je de workouts over je week verdelen en heb je met de daily mobility erbij steeds een workout tussen de 20 en 40 minuten.

Wil je liever twee langere workouts doen, dan kom je rond de 55 minuten per training.

Schalen

In de handleiding vind je de uitleg over het gebruik van het programma, het gebruik van ademhaling en de basis van jou prenatale training.

In jouw TrueCoach omgeving vind je alle workouts inclusief bewegingsfilmpje, zodat je altijd precies weet wat je moet doen. Daarnaast leer je gelijk wanneer én hoe je de oefening kunt aanpassen.

Kies je programma

Na jouw investering krijg je toegang tot het volledige online programma, inclusief de digitale handleiding. In je aanmelding geef je jouw uitgerekende datum aan. Vervolgens krijg je direct de handleiding in je mailbox en kun je meteen aan de slag!

Jouw verdere inschrijving wordt de eerstevolgende maandag, dinsdag of donderdag verwerkt en je krijgt toegang tot het trainingsprogramma in TrueCoach.

Je houdt vervolgens jouw gehele zwangerschap toegang tot het online programma. Zo kun je het programma doorlopen op jouw eigen tempo en tijd!

Zit je (bijna) in het derde trimester van je zwangerschap? En wil je alleen het laatste deel mee pakken? Gebruik dan de kortingscode DottirZwanger50% om je aan te melden voor het 3e trimester programma!

Het derde trimester programma bestaat uit 8 weken training en je behoudt 12 weken toegang tot het online programma.

 

 

Het online trainingsprogramma bestaat uit twee delen om verantwoord te sporten tijdens jouw zwangerschap. Het eerste deel is een 8-weekse programma voor tijdens het eerste of tweede trimester. Dit programma is uit te voeren tot aan het derde trimester.

Het tweede deel is een 8-weeks programma voor het tweede en derde trimester. Dit programma kun je starten vanaf de 28ste week in je zwangerschap of je kunt iets eerder mee starten wanneer je merkt dat je minder energie hebt of toe bent aan een rustiger programma.

In de handleiding vind je nog een éxtra 7-daags programma voor de laatste weken tot aan de bevalling! Dit kun je gebruiken wanneer je toch in beweging wilt blijven, maar je minder tijd of energie hebt.

Je doorloopt dit programma op eigen tempo en kan het aanpassen waar nodig. Je volgt gewoon de uitleg in het programma! Super snel en makkelijk te volgen. Én je houdt gewoon je hele zwangerschap toegang tot jouw online omgeving!

Wil je direct van start met verantwoord sporten en bijdragen aan jouw zwangerschap? Meld je dan aan via onderstaande knoppen! Je kunt direct van start met de online handleiding vol informatie en filmpjes. En je wordt de eerstvolgende maandag, dinsdag of donderdag toegelaten in jouw online trainingsprogramma!

Bodyweight Programma

Meld je direct aan

 

€207

Geef in de aanmelding jouw uitgerekende datum aan. Je krijgt vervolgens de rest van je zwangerschap toegang tot het online trainingsprogramma. Je krijgt direct de handleiding in je mailbox, zo kun je meteen aan de slag!

Weerstands Programma

Meld je direct aan

 

€297

Het weerstandsprogramma is een uitdagender programma gebaseerd op gewichten en weerstandbanden.

Je kunt het programma zowel thuis als in de gym uitvoeren, afhankelijk van materiaal.

Meld je nu vóór 29 mei 21:00 aan en je krijgt tijdelijk €100 korting op het weerstandsprogramma. Daarna gaat de prijs definitief omhoog!

Ze motiveert mij

{

Ik ben bij Renée gaan trainen tijdens mijn vierde zwangerschap. En toen besefte ik me al snel dat ik het tijdens de vorige zwangerschappen én na de vorige bevallingen niet goed had aangepakt: te snel en geen goede opbouw, eigenlijk helemaal geen opbouw. Had ik maar eerder over Dottir geweten!

- Cordula Felix (32)

Veel gestelde vragen

Hoe lang duurt het programma?

De online training bestaat uit twee delen van ieder acht weken.

Het eerste deel is voor tijdens je eerste en/of tweede trimester en het tweede deel voor aan het einde van het tweede of in het derde trimester.

Je kunt de programma’s dus zelfs nog een keer doorlopen! Je houdt namelijk tot het einde van je zwangerschap toegang tot de online omgeving.

In de handleiding vind je zelfs nog een extra beweegschema voor de laatste weken (of week) van je zwangerschap.

Hoe lang houd ik toegang tot het programma?

Je geeft in je inschrijving aan op welke datum je bent uitgerekend. Vervolgens zorg ik ervoor dat jij je de rest van je zwangerschap toegang houdt tot jouw online omgeving.

Als ik mij nu aanmeld, wanneer kan ik dan beginnen?

Je kunt direct van start met de handleiding die je in je mail ontvangt. Deze staat vol met informatie over sporten tijdens je zwangerschap en in de filmpjes leg ik je van alles uit over wat sporten voor jou en jouw zwangerschap kan betekenen.

De eerstvolgende maandag, dinsdag of donderdag na jouw inschrijving wordt je toegevoegd aan jouw online programma. Je kunt dan direct van start!

Ik pas net zwanger, kan ik al beginnen?

Zeker! Je kunt direct beginnen met het eerste programma en houdt gewoon tot het einde van jouw zwangerschap toegang. Je kunt dan het programma zelfs meerdere keren doorlopen.

Ik zit in mijn tweede trimester, kan ik nog aansluiten?

Absoluut! Je start in het eerste programma en rond de 28 weken stap je over naar het tweede programma voor de laatste fase van je zwangerschap.

Ik zit al in mijn derde trimester, heeft het nog zin om te starten?

Het is áltijd een goed moment om te starten met sporten! Ook wanneer je minder energie en tijd hebt, of misschien een tijd niet hebt gesport, is het goed om lichtjes in beweging te blijven. Mits je geen medisch advies hebt gekregen om niet meer te sporten.

Je start direct in het laatste programma. En je kan vast aan de slag met de handleiding! Daarin vindt je ook nog een éxtra beweegschema voor je laatste weken in de zwangerschap.

Gebruik dan de kortingscode DottirZwanger50% om je alleen aan te melden voor het 3e trimester programma!

Dit programma bestaat uit 8 weken training en je behoudt maximaal 12 weken toegang tot het online programma.

Kan ik vragen stellen als ik iets niet snap?

In de handleiding wordt alles uitgeleged over bijvoorbeeld het gebruik van ademhaling, de werking van je core en bekkenbodem, do’s en don’ts, over het gebruik van het programma, etc.

In het online trainingsprogramma in TrueCoach zie je middels de filmpjes welke oefening je kunt doen én wordt er benoemd wanneer en hoe je een oefening aanpast.

Heb je toch nog een inhoudelijke vraag, dan kun je altijd je mailen naar info@dottir.nl

Heb je een technische vraag, mail dan naar support@dottir.nl 

Als ik medisch advies heb gekregen, kan ik dan toch gaan sporten?

Het online programma is bedoeld als sportprogramma en is in geen enkel geval een vervanging van medisch advies of van een medisch specialist of bedoeld als medische behandeling. Het gebruik of doen (toepassen) van de informatie en oefeningen uit het Dóttir Trainingsprogramma is volledig voor de verantwoordelijkheid en het risico van de gebruiker.

Overleg altijd met je medisch adviseur voordat je met het sportprogramma begint.

Hoe kies ik het juiste programma?

Het programma tijdens de zwangerschap is bedoeld voor vrouwen die gedurende de zwangerschap veilig willen bewegen.

Afhankelijk van je sportachtergrond en niveau kies je het juiste programma.

Heb je weinig sportervaring? Heb je langere tijd niet getraind? Of train je liever zonder materiaal? Dan kies je voor het bodyweight programma!

Sportte je regelmatig voor de zwangerschap? Heb je ervaring met bijvoorbeeld bootcamp, krachttraining of Crossfit? Train je graag met gewichten? Dan kies je voor het weerstandsprogramma! Ook goed aan te passen op beginnersniveau of juist meer uitdagend.

Welk materiaal heb ik nodig voor het online programma?

Voor het bodyweight programma heb je geen extra materiaal nodig. Je kunt dit gemakkelijk thuis uitvoeren, zonder extra materiaal.

Voor het weerstandsprogramma maak je gebruik van gewichten (kettlebells of dumbbells) en weerstandsbanden.

  • Lange weerstandsband van lichte weerstand, +-15 kg/ level 1-,15 (optioneel nog een zwaardere weerstand 2-4) KLIK HIER
  • Booty bands (optioneel, je kunt ook de weerstandsband dubbel vouwen) KLIK HIER
  • Kettlebells (optioneel Dumbbells) KLIK HIER
    Beginner: +- 4-8 kg
    Moderate: +- 8-16 kg
    Advanced: +- 8-20 kg

Je vindt deze materialen ook bij bol.com, sportbay.nl, action of bijvoorbeeld decathlon

Toch nog twijfels?

Kijk ook eens bij Personal Training voor meer persoonlijke begeleiding. Of neem contact met mij op, dan kijken we samen wat ik voor jou kan betekenen!