Dóttir moms Online training: Start nu!

Train uitdagend, verantwoord én effectief vanuit huis, tijdens en na jouw zwangerschap.

Dottir moms

Ben jij altijd super sportief geweest, maar dreigt jouw zwangerschap of herstel roet in het eten te gooien?

Veel sportieve vrouwen gaan door met sporten “omdat alles nog wel goed voelt”.

We denken vaak bij onszelf: “Dit is niet van toepassing op mij.” Het is namelijk makkelijk om jezelf te zien als de uitzondering. Want vaak genoeg ben je dat ook.

Maar wat als je nu eens traint alsof niet de uitzondering bent, dan kan het zo zijn dat je juist de uitzondering wordt!

Je bent niet fragiel, maar je bent óók niet onoverwinnelijk.

Sterker nog, juist nú is het belangrijk om verantwoord in beweging te blijven.

Effectief sporten draagt namelijk bij aan het voorkomen en herstellen van klachten.

  • Wil jij vanuit huis op een effectieve, verantwoorde én uitdagend manier werken aan een sterk lijf?
  • Wil jij zo min mogelijk kans op langdurige klachten?
  • Wil jij zo lang mogelijk blijven sporten en daarmee bijdragen aan je zwangerschap?
  • Of wil jij als moeder sterk en fit blijven, en je core of rug-, heup- en bekkenklachten herstellen?

Dit pakken we makkelijk en effectief aan door samen te werken. In mijn training geef ik duidelijk aan wanneer en hoe je jouw training aanpast, hoe jij bijdraagt aan het voorkomen en herstellen van klachten en hoe jij veilig een sterk lijf creëert.

Met Dóttir Moms krijg je een uitdagend online trainingsprogramma waar je via video begeleiding mee traint. Of je nu net zwanger, aan het einde van jouw zwangerschap, pas bevallen of al langer moeder bent.

Je kunt ervoor kiezen meerdere video’s samen te voegen tot een lange training van een uur. Of kiest voor meerdere korte functionele trainingen verdeeld over jouw week.

Zo kun je als je kleintje een middag-dutje doet (of gewoon na het werk) direct aan de slag!

 

Uitdagend, effectief én verantwoord!

Dottir Moms

pre- & postnatale online training
Na 3 maanden maandelijks opzegbaar

€75 p.m.

Nu tijdelijk tot 30 april de eerste maand met 50% korting 

Dóttir Moms: wat houdt het in?

Dóttir moms:

Jouw programma bestaat wekelijks uit een mobiliteit & core connectie training, twee keer kracht en conditie en een extra korte, effectieve workoutvideo.

Los van elkaar zijn het korte, functionele trainingsvideo’s. Maar je kunt er ook voor kiezen de video’s te combineren tot twee workouts per week van ongeveer 60 minuten.

In de eerste weken leg ik je alles uit over de basis van pre- & postnatale training, zodat jij thuis precies weet hoe je bijdraagt aan een sterk lijf, jouw zwangerschap en herstel.

Postpartum:

Een aparte videoreeks voor de eerste acht weken postpartum. Hier begeleid ik het opbouwen van beweging in de eerste weken na jouw bevalling.

Rust is één van de belangrijkste factoren voor een goed herstel. Maar daarnaast weten we allemaal dat jij je van acht weken stil liggen niet beter voelt. Juist door bewust te bewegen in de eerste weken na de bevalling en de connectie tussen je core en bekkenbodem herstellen, kun je een hoop klachten voorkomen en je herstel bevorderen.

Prepartum:

Tijdens de zwangerschap kan het zijn dat je last krijgt van klachten, zoals: vermoeidheid, misselijkheid of bekkenklachten.

Daarom zijn er aparte video’s waarbij ik je begeleid in het tainen met klachten. Op die manier kun je zoveel mogelijk kracht onderhouden, op een manier die bijdraagt aan jouw zwangerschap, jouw herstel daarna en een comfotabel leven.

 

Bonussen:

Laat je inspireren door mij en andere sportieve mama’s in de Dottir Moms Community

Nog meer leren? Je krijgt toegang tot extra videomateriaal.

Het pre-&postnatale handboek vol filmpjes en uitleg!

Jouw tijd, jouw tempo

Dottir Moms

pre- & postnatale online training
Na 3 maanden maandelijks opzegbaar

€75 p.m.

Nu tijdelijk tot 30 april de eerste maand met 50% korting 

Waarom je voor Dóttir Online Training kiest!

1. Onderhoud effectief kracht en conditie
2. Draag bij aan zwangerschap en herstel
3. Verminder risico op langdurige klachten
4. Optimaliseer functie core & bekkenbodem
5. Train verantwoord, veilig én functioneel
6. Sport uitdagend mee vanuit huis

Wie is Renée

Mijn naam is Renée Hijzen, geboren en getogen in Rotterdam. Al mijn hele leven heb ik liefde voor bewegen en groeide ik op in een sportief gezin met een gymleraar als vader en een broer in de topsport.

Ik zag steeds vaker dat sportieve vrouwen tijdens én na de zwangerschap door gaan met wat zij altijd deden, waardoor er veel onnodige klachten ontstaan. Dat vind ik zo zonde. Je lichaam verandert, verander mee!

Júíst met effectieve en verantwoorde training kunnen we veel klachten voorkomen of helpen herstellen.

Daarom heb ik mij volledig gespecialiseerd in pre- & postnatale training, zodat ik jou als sportieve vrouw kan leren hoe je tijdens en na de zwangerschap uitdagend, effectief en veilig kunt blijven sporten.

Dottir Moms

pre- & postnatale online training
Na 3 maanden maandelijks opzegbaar

€75 p.m.

Nu tijdelijk tot 30 april de eerste maand met 50% korting 

Ben jij er klaar voor?

Ze motiveert mij

{

Ik ben bij Renée gaan trainen tijdens mijn vierde zwangerschap. Ik besefte mij al snel dat ik het tijdens en na de vorige zwangerschappen niet goed had aangepakt: te snel en geen goede opbouw.

Renee zorgt voor een onwijs goede en fijne begeleiding en heeft duidelijk verstand van zaken. Ik voel mij nu sterker dan ooit. Had ik maar eerder over Dottir geweten!

- Cordula Felix (32)

Veel gestelde vragen

Hoeveel tijd ben ik per week kwijt aan mijn training?

Je krijgt wekelijks verschillende video’s:

  • 1 x core connectie en mobiliteit (+- 16 min)
     Deze workoutvideo richt zich op het creëren van een sterke basis door het onderhouden van je mobiliteit en een sterke connectie tussen jouw core en bekkenbodem.
  • 2 x krachtraining (+- 25 min):
    Deze workoutvideo richt zich op het bouwen van kracht en conditie op een manier die bijdraagt aan jouw zwangerschap, herstel daarna en jouw leven als moeder.
  • 1x extra short (+- 7-12 min)
    De short workoutvideo is effectief en functioneel. Richt zich met name op de core.

Je kunt de workoutvideo’s verdelen over jouw week of samenvoegen tot twee workouts van een uur.

De core connectie en mobiliteit mag je zelfs meerdere keren per week herhalen.

Welk materiaal heb ik nodig voor het online programma?

Je hebt drie kettlebells, twee weerstandsbanden (dik en dun) en een set booty bands nodig.

Je kunt ook het aanschaffen van alle materialen en de kosten daarvan verspreiden. Je start dan met één kettlebell en één weerstandsband.

Ik stuur je na je aanmelding de directe links naar het juiste materiaal.

Kettlebells

Voor de beginnende sporter, het lichte pakket: 4kg, 8kg en 12kg

Voor de gemiddelde sporter, het middelzware pakket: 8kg, 12kg en 16kg

Voor de meer gevorderde atlete, het zwaardere pakket: 12kg, 16kg en 20kg

Weerstandsbanden

Set van drie booty bands
Twee of meer lange weerstandsbanden

Hoe lang duurt het online trainingsprogramma?

Het trainingsprogramma is een maandabonnement.

Na drie maanden is je abonnement maandelijks opzegbaar. Gemiddeld kost het 90 dagen om een nieuwe gewoonte te implementeren, dus hier kun je dan mooi de tijd voor nemen! 

Ik ben verder in mijn zwangerschap, kan ik ook mee doen?

Ja zeker! Ik geef duidelijke aanwijzingen over hoe je jouw training aan kunt passen bij eventuele klachten. 

Daarnaast zijn er aparte workout video’s die je kunt gebruiken bij bijvoorbeeld vermoeidheid, misselijkheid of bekkenklachten. 

Ik ben al langer geleden bevallen, maar ik heb het sporten nog niet opgepakt. Kan ik ook mee doen?

Ja, dat kan.

De workouts zijn zo aan te passen dat je op ieder niveau kunt aansluiten.

Ik ben pas bevallen. Kan ik al beginnen?

Je kunt direct na de bevalling beginnen met de postpartumreeks: herstel na de bevalling.

Dit is een aparte reeks met kortere video’s (6-16 minuten), zodat ze passen in jouw eerste drukke kraamweken.

Ik leg exact uit waar je op kunt letten en hoe je het herstel van jouw core en bekkenbodem positief beïnvloed.

Kan ik vragen stellen als ik iets niet snap?

In de handleiding en video’s wordt alles uitgeleged over bijvoorbeeld het gebruik van ademhaling, de werking van je core en bekkenbodem, do’s en don’ts, over het gebruik van het programma, etc.

Verder is het wel een “do it yourself” training!

Daarnaast ben ik actief aanwezig in de community en zal ik waar mogelijk jouw vragen beantwoorden.

Ik heb bekkenbodemproblemen, kan ik mee doen?

Juist verantwoorde en effectieve krachttraining kan bijdragen aan het herstellen van bekkenproblemen.

In het trainingsprogramma wordt aangegeven welke oefeningen je bij bepaalde klachten beter kunt aanpassen en hoe je dat kunt doen.

Maar neem voordat je meedoet altijd contact op met een gespeciliseerd bekkenbodemfysiotherapeut of andere medisch specialist, voordat je begint met sporten.

Het Dóttir Moms Training programma is bedoeld als sportprogramma en is in geen enkel geval een vervanging van medisch advies of van een medisch specialist of bedoelt als medische behandeling. Het gebruik of doen (toepassen) van de informatie en oefeningen uit het Dóttir Trainingsprogramma is volledig voor de verantwoordelijkheid en het risico van de gebruiker

 

Als ik negatief medisch advies heb gekregen, kan ik dan toch gaan sporten?

Het online programma is bedoeld als sportprogramma en is in geen enkel geval een vervanging van medisch advies van een medisch specialist of bedoeld als medische behandeling. Het gebruik of doen (toepassen) van de informatie en oefeningen uit het Dóttir Trainingsprogramma is volledig voor de verantwoordelijkheid en het risico van de gebruiker.

Overleg altijd met je medisch specialist voordat je met een sportprogramma begint.

Ik heb nog een diastase, kan ik dan wel mee doen?

Ja! Juist!

Het programma focust zich op het onderhouden en herstellen van de algehele core.

In de handleiding laat ik je zien hoe je zelf je diastase kunt checken en hoe je de genezing kun monitoren.

Het programma is erop gericht om de genezing van een diastase te stimluren via ademhaling, het gebruik van je core, de juiste oefeningen en door jouw houding te optimlaiseren.

Neem bij twijfel altijd contact op met een gespecialiseerd bekkenbodemfysiotherapeut of nog beter.. Combineer het!

Het Dóttir Moms Training programma is bedoeld als sportprogramma en is in geen enkel geval een vervanging van medisch advies of van een medisch specialist of bedoelt als medische behandeling. Het gebruik of doen (toepassen) van de informatie en oefeningen uit het Dóttir Trainingsprogramma is volledig voor de verantwoordelijkheid en het risico van de gebruiker

Wil je samen trainen?

Kijk ook eens bij Personal Training voor meer persoonlijke begeleiding in Rotterdam. Of neem contact met mij op, dan kijken we samen wat ik voor jou kan betekenen!